Фірмова торгівля у сегменті FMCG як інструмент маркетингової комунікації виробника


  • М. Demchenko Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара https://orcid.org/0000-0002-6219-2250
Ключові слова: засоби маркетингової комунікації, реклама, рітейл, формат торгівлі, ATL, BTL, TTL

Анотація

Запропоновано аналіз причин виникнення на сучасному українському ринку у сегменті FMCG такого формату як фірмова торгівля. Особливості розвитку фірмової торгівлі розглянуто крізь призму специфіки розвитку вітчизняного ринку товарів повсякденного попиту. Зроблено  акцент на функції формату фірмової торгівлі не тільки як каналу збуту, але і як інструменту маркетингової комунікації виробника. Підкреслено той факт, що через можливість об’єднання в собі одночасно комунікаційних ефектів дії на споживача зовнішньої реклами і вітрини, фірмова торгівля може вважатися TTL інструментом маркетингової комунікації. Тобто інструментом, що при використанні надає ефект як ATL (формує образ продукту, торговельної марки в очах споживача, підвищує рівень її знання), так і BTL (сприяє продажу продукту тут і зараз) інструментів. Інтеграція ATL і BTL відбувається з метою досягти максимального маркетингового ефекту. Сьогодні це особливо актуально для сегменау FMCG – старого і максимально конкурентного ринку.

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

Біографія автора

Місце роботи автора
кандидат політичних наук, доцент кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Дніпропетровського національного університету імені О. Гончара

Посилання

1. Kotler, P., Armstrong, G., Saunders, J. and Wong, V. (1998), Basics of Marketing, Izd. “Dom Viliams”, Kyiv, Mosсow, St. Petersburg, 1056 p.



2. Marketer’s Notes (2015), available at: http://www.marketch.ru.



3. Pochepzov, G.G. (1997), Image and elec-tions. Image, politics, party, president, Adef-Ukraine, Kyiv, 1997, 140 p.



4. Reports KANTAR TNS (2017), Trade master Group, available at: https://www.trademaster.ua.



5. CP Commercial Property (2017), available at: https://www.commercialproperty.ua.



6. Research TNS (2017), available at: https://www.media-sim.com/marketingovyeissledovaniya.



7. About advertising and marketing (2017), available at: https://www.reklamist.com.ua.
Як цитувати цю статтю:
DemchenkoМ. (1). Фірмова торгівля у сегменті FMCG як інструмент маркетингової комунікації виробника. Communications and Communicative Technologies, 25(12), 32-37. Retrieved із https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/view/101