Інформація як складова процесу комунікації


  • S. Ivanova Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара https://orcid.org/0000-0002-9065-8687
Ключові слова: інформація, сприйняття, комунікація

Анотація

Комунікація як процес складається з трьох складових: інформація, повідомлення та розуміння. У свою чергу,  інформація являє собою своєрідну нестійку одиницю, яка знаходиться поза постійною формою, її сенси різняться  залежно  від контексту і парадигм, якими оперує людина. Робота з таким рухомим матеріалом досить складна та неоднозначна. Зусилля, спрямовані на поліпшення комунікації, сьогодні є дуже важливими як для медіаресурсів, так і для різноманітних переговорних процесів різних рівнів та масштабів. Подібний підхід до комунікації може знизити напруженість у суспільстві, а також зменшити місцеві та глобальні конфлікти. Результати дослідження можуть бути використані для підвищення якості медіа та соціальних комунікацій у суспільстві, а також для кращого розуміння процесів проектування програмного забезпечення для роботи з великими масивами інформації.

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

Біографія автора

Місце роботи автора
кандидат філолологічний наук, доцент кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Дніпропетровського національного університету імені О. Гончара

Посилання

1. Le Gaffiot, F. (1934), Illustrated dictionary Latin-French, available at: http://www.lexilogos.com/latin/gaffiot.php.



2. Smith, J.J. (Ed.) (1798), Dictionary of the French Academy: 5 ed., Paris, 1417 p.



3. Khatskevich, U.G. (Ed.) (2001), The newest dictionary of foreign words and expressions, Har-vest, Minsk, АСТ, Moscow, 976 p.



4. Zaltman, D. (2006), How consumers think, Prajm-Evroznak, St. Petersburg, 384 р.



5. Luman, N. (2005), Media communications, Logos, Moscow, 280 p.



6. Vil’chek, V. (1993), Farewell to Marx: Algo-rithms of History, Progress, Moscow, 222 p.
Як цитувати цю статтю:
Ivanova, S. (1). Інформація як складова процесу комунікації. Communications and Communicative Technologies, 25(12), 38-43. Retrieved із https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/view/102