Особливості підготовки наукової періодики зарубіжними видавництвами (на прикладі журналів з імпакт-фактором)


  • V. Kasianchuk Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського»
Ключові слова: науковий журнал, видавець, засновник, наукове товариство, професійна асоціація, університетське видавництво

Анотація

Запропоновано аналіз публікаційної діяльності зарубіжних видавництв у сфері наукової періодики, зокрема на матеріалі видань комунікаційної тематики з імпакт-фактором. Актуальність дослідження продиктована прагненням українських редакцій вивести свої часописи на міжнародний рівень. Розглянуто типи видавничих структур, що діють у науковій комунікації, встановлено провідну роль приватних видавництв у публікації видань і навіть розвитку наукових галузей. Виділено три групи видань: 1) журнали, де засновник є водночас видавцем; 2) власні проекти комерційних видавців; 3) публікація видань на замовлення. В останній групі встановлено три види зв’язку видавця з власником: публікація офіційного видання певної інституції, публікація від імені організації та спільне видання. Наведено досвід зарубіжних видавництв щодо підвищення міжнародної видимості журналу.

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

Біографія автора

Місце роботи автора
аспірант

Посилання

1. Resolution of the VІІ scientific-practical con-ference “Scientific periodicals: traditions and inno-vations” (2017). In: Scientific periodicals: traditions and innovations. Kyiv, available at: http:// akademperi-odyka.org.ua/sites/default/files/resolution_2017.pdf.



2. The STM Report (2015), 4th ed., STM: Inter-national Association of Scientific, Technical and Medical Publishers, The Hague, The Netherlands.



3. Lockett, A., Speicher, L. (2016), “New uni-versity presses in the UK: Accessing a mission”, Learned Publishing, vol. 29, issue 1, available at: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/ leap.1049/full.



4. Brennan, L., Wallace, J. and Boal, T. (2012), “The importance of scientific society journals”, Wildlife Society Bulletin, vol. 36, issue 2, pp. 207.



5. Busher, C., Kamotsky, I. (2015), “Stories and statistics from library-led publishing”, Learned Pub-lishing, vol. 28, issue 1, available at: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1087/20150110/abstract.



6. Jaschik, S. (2009), “Who Controls Jour-nals?”, Inside Higher ED, available at: https://www.insidehighered.com/news/2009/07/07/sage.

7. Publishing with SAGE: Case Study of the Journal of Veterinary Diagnostic Investigation (2017), HighWire Stanford University, available at: http://highwire.stanford.edu/PR/AAVLD_CaseStudy_2.pdf.



8. Guest Post: Kent Anderson UPDATED – 96 Things Publishers Do (2016 Ed.) (2016), The Schol-arly Kitchen, Feb 1, 2016, available at: http://scholarlykitchen.sspnet.org/2016/02/01/guest-post-kent-anderson-updated-96-things-publishers-do-2016-edition.



9. Introduction to scholarly publishing (2017), “The journal publishing cycle”, Publishing Campus, available at: URL: https://www.publishingcampus. elsevier.com/P./186/The-journal-publishing-cycle.html.



10. How to maximize the visibility of your jour-nal (2017), in Wiley: available at: https://authorservices.wiley.com/editors/enhancing-discoverability/index.html.
Як цитувати цю статтю:
Kasianchuk, V. (1). Особливості підготовки наукової періодики зарубіжними видавництвами (на прикладі журналів з імпакт-фактором). Communications and Communicative Technologies, 25(12), 44-50. Retrieved із https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/view/103