Крос-медійні системи Японії: особливості функціонування на місцевому ринку


  • B. Pashchenko Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Ключові слова: крос-медійна система, японські засоби масової інформації, медіагрупа, медіаринок, онлайн-видання

Анотація

Розглянуто поняття крос-медійної системи. Визначено особливості функціонування крос-медійних систем Японії з урахуванням особливостей місцевого медіаринку, в основі якого лежать великі сімейні концерни. Запропоновано аналіз провідних систем крос-медіа країни з урахуванням їх структури та унікальних особливостей. Розглянуто аспекти функціонування крос-медійних систем на прикладі провідних медіагруп Японії. Зроблено акцент на тому, як крос-медійні платформи дозволяють залишатися японським газетам прибутковими в умовах глобальної діджиталізації. Окремо проаналізовано притаманну лише японському медіаринкові унікальну крос-медійну систему, що побудована навколо коміксу манга та аніме-індустрії.

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

Біографія автора

Місце роботи автора
Аспірант

Посилання

1. Media in Japan (2013), available at: http://factsanddetails.com/japan/cat20/sub133/ item727.html.



2. Hayashi, K. (2013), “Japan’s Newspaper In-dustry: Calm Before the Storm”, available at: http://www.nippon.com/en/currents/d00097.



3. Hayes, G. (2006), “Cross-Media”, available at: http://www.personalizemedia.com/%20articles/cross-media.



4. Japan’s Top Social Media Networks for 2017 (2017), available at: http://www.humblebunny.com/japans-top-social-media-networks-2017.



5. Jenkins, H. (2011), “Transmedia 202: Fur-ther Reflections”, available at: http://henryjenkins.org/2011/08/defining_transmedia_further_re.html#sthash.Yii3z5Vb.dpuf.



6. Katasonova, E.L. (2007), “Mangamania”, available at: http://orient.rsl.ru/assets/files/food/ text/2007/2007_2_29/2007_2_katasonova_g.pdf.



7. “Kemono Friends” 1st Episode Becomes Most Viewed Anime Episode on Nico Nico (2017), available at: http://www.crunchyroll.com/anime-news/2017/07/31-1/kemono-friends-1st-episode-becomes-most-viewed-anime-episode-on-nico-nico.



8. Murray, J. (2013), Composing Multimodali-ty. Multimodal Composition: A Critical Sourcebook, Bedford/St. Martin’s, Boston.



9. Otani, K. (2013), “Online Media in Japan: Can the Huffington Approach Succeed?”, available at: http://www.nippon.com/en/column/g00109.



10. Pilgun, M. A. (2015), “Тransmedia Storytell-ing: the prospects of media text’s developing”, available at: http://www.mediascope.ru/1773.



11. The Asahi (2013), “The Asahi Shimbun Digi-tal Online Media Kit”, available at: http://www.asahi.com/advertising/englishmediakit/guide2013/guide.pdf
Як цитувати цю статтю:
Pashchenko, B. (1). Крос-медійні системи Японії: особливості функціонування на місцевому ринку. Communications and Communicative Technologies, 25(12), 91-97. Retrieved із https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/view/111