Самопрезентація у соціальних мережах: акаунт у Facebook як інструмент створення іміджу


Ключові слова: самопрезентація, соціальні мережі, Facebook, імідж, кліпове мислення, homo sociologicus, соціальний капітал, проксеміка, маска, піраміда Маслоу

Анотація

Розглянуто людину як homosociologicus, що не може існувати поза опозицією «Я – Інший» у соцмережах; проаналізовано засоби, якими особистість презентує себе через свій акаунт у Facebook. Використано п’ятирівневий поділ потреб піраміди А. Маслоу для виявлення прагнень і життєвих цінностей користувача на основі його постів; запропоновано поділ аудиторії, що має доступ до перегляду фейсбук-акаунту власника, згідно із зонами Е.-Т. Холла.

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

Біографія автора

Місце роботи автора
доктор філолологічний наук, професор

Посилання

1. Sadygova, T.S. (2012), «Social and psycho-logical functions of networks», Vektor nauki TGU [Vector of science TSU], no 3 (10), pp.192–194.



2. Muhr, S.L., Pedersen, M. (2010), Faking It on Facebook, Facebook and philosophy: What’s on your mind? (Ed. D.E. Wittkower), vol. 50, pp. 265–275.



3. Kondakov, I.M. (2003), Psychology. Illustrat-ed dictionary, Praim-EVROZNAK, Saint Petersburg, 512 p.



4. Baryshev, A. (2017), Towards Network Eco-nomics: the problem of the network modus of val-ue, 3rd International Winter School and Conference on Network Science: NetSci-X 2017, [Ed. E.Shmueli, B.Barzel, R.Puzis], Switzerland Springer, Cham, pp.103–114.



5. Cobbenhagen, J. (2000), Successful innova-tion: towards a new theory for the management of small and medium sized enterprises, Edward Elgar, Cheltenham, 356 p.



6. Lotman, J. M. (2000), Culture as a collective intellect and problems of an artificial mind, Semio-sphera [Semiosphere], Iskusstvo-SPB, St. Peters-burg, pp. 557–567.



7. Platonov, J.P. (2006), Social psychology of a behavior, Piter, St. Petersburg, 464 p.



8. Bagadirova, S.K., Jurina А.А. (2014), Materi-als to course "Psychology of a person", part 2, Di-rect-Media, Мoscow, 172 p.



9. Hanifan, L.-J. (1916), “The rural school community center”, Annals of the American acad-emy of Political and Social Science, vol. 67, pp. 130–138.



10. Burdie, P. (2002), «Forms of capitals», Ekonomicheskaja sociologia [Economic sociology], vol. 3, no 5, pp. 60–74.



11. Shtajnshaden, J. (2011), Network. Phenom-enon Facebook, Piter, St. Petersburg, 224 p.



12. Hall, E.-T. (1976), Ukryty wymiar, Państ. In-stytut Wydawniczy, Warszawa, 290 р.



13. Chaldini, R., Kenrik, D., Nejberg, S. (2002), Social psychology. Understand yourself for under-standing others! Praim-Evroznak, St. Petersburg, 336 p.



14. Pochebut, L., Mejzhis, I. (2016), Social psy-chology, Piter, St. Petersburg, 672 p.



15. Perelygina, E.B. (2002), Psychology of an image, Aspekt Press, Moscow, 223 p.



16. Debor, G. (2011), The society of show, Opustoshitel, Moscow, 175 p.



17. Gofman, I. (2000), Representation yourself as another in everyday life, KANON-press-C, Kuchkovo pole, Moscow, 304 p.



18. Bogdanov, E. (2003), Psychological founda-tions of «Public relations», 2nd ed., Piter, St. Pe-tersburg, 208 p.



19. Shnyriova, O.A. (2005), A phenomenon of a «mask» in a social communication: philosophical aspect, Abstract of the PhD diss. (philosophy), Ud-murtsky State University, 17 p.



20. Grebennikova, O.М. (2006), A mask in a so-cial and cultural space: genesis, functions, essence, Abstract of the PhD diss. (philosophy), Omsk State Pedagogical University, 19 p.



21. Frajze, M. (1996), «After the banishment of an author: study of literature in impasse?», Avtor i tekst [An author and a text], [Ed. V.Markovich and V. Shmidaju, Izdatelstvo Sant Peterburga, St. Pe-tersburg, vol.2, pp.25–32.



22. Maslow, A. (2008), Motivation and a per-son, 3d ed., Piter, St. Petersburg, 352 p.



23. Nemov, R.S. (2003), Psychology: dictionary, in 2 p., Vlados-Press, Мoscow, p.1, 304 p.



24. Myrick, J. (2015), “Emotion regulation, pro-crastination, and watching cat videos online: Who watches Internet cats, why, and to what effect?”, Computers in human behavior, vol. 52, pp. 168–176.



25. Hiell, L., Zigler, D. (2008), Theories of a per-son, 3d ed., Piter, St. Petersburg, 607 p.



26. Frejdzher, P., Fejdimen, D. (2006), Personal-ity. Theory, exercises, experiments, Praim-Evroznak, St. Petersburg, 704 p.



27. Kornev, V. (2011), Philosophy of daily things, Junajted press, Мoscow, 250 p.
Як цитувати цю статтю:
TsykhovskaЕ. (1). Самопрезентація у соціальних мережах: акаунт у Facebook як інструмент створення іміджу. Communications and Communicative Technologies, 25(12), 137-147. Retrieved із https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/view/118