Латентне семантичне індексування (LSI) та його вплив на копірайтинг


  • N. Blynova Дніпровський національний університет імені О. Гончара http://orcid.org/0000-0003-0880-8453
Ключові слова: LSI; SEO; копірайтинг; медіатекст; ранжування; асоціативне ядро; тематичне ядро

Анотація

Латентна семантична індексація (LSI) у копірайтингу набуває все більшої популярності, поступово витісняючи написані за принципами SEO тексти. LSI був покликаний до життя в 2010-х рр., коли популярні пошукові сервіси перейшли до якісно нового способу ранжування матеріалів і сайтів. Відмінність цих двох способів текстотворення полягає у тому, що пошуковики ранжують SEO-матеріали за ключовими словами, а LSI – за тим, наскільки повно розкрита тема і яку користь стаття принесе читачеві. Відповідно тут, крім ключових слів та словосполучень, підключається асоціативне ядро. На зміну текстам, створеним для машинного пошуку, прийшли написані для людей матеріали. У розвідці розглянуто алгоритм створення асоціативного й тематичного ядра, способи, за допомогою яких це можна зробити. Також наведено основні етапи створення LSI-тексту.У роботі підкреслено, що, з огляду на специфічність подання інформації – значний обсяг, максимальну експертність у розкритті теми, текстовикам, які звикли працювати за принципами SEO, доводиться вчитися писати за новою парадигмою. Власники сайтів, на яких розміщено статті, написані за LSI-принципами, відкрили переваги такого способу подання інформації, оскільки їх ресурси почали краще індексуватися та займати провідні позиції у пошуковій видачі. Алгоритми «Баден-Баден», «Корольов», «Панда» позитивно вплинули на інтернет-середовище, оскільки переоптимізовані тексти, що рясніли ключами, тепер опинилися на останніх позиціях видачі. Новий спосіб ранжування за методикою LSI дозволяє створювати тексти не лише корисні й експертні, але й такі, що відрізняються лексичним багатством, дозволяють використовувати художньо-образні засоби, чого не можна було припустити у SEO-матеріалах.У розвідці висловлюється думка, що застосування нейромереж має ще більше наблизити спосіб викладення інформації до потреб споживача, винайде методики, які дозволять виводити на провідні позиції матеріали, створені звичайною мовою, без необхідності вписування ключових словосполучень. Вважаємо, що LSI-спосіб, який чудово проявив себе у копірайтингу, здатний з нового боку розкрити потенціал медіатексту, який зараз намагаються писати за принципами SEO.

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

Біографія автора

Місце роботи автора
кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри видавничої справи та міжкультурної комунікації

Посилання

1. Lako, C. (2013), “Which Way Website Localization: Translation or Copywriting?”, Studia Universitatis Petru Maior-Philologia, issue 14, pp. 278–282, available at: http://www.diacronia.ro/ro/indexing/details/A2897/pdf (accessed 09 September 2018).

2. Kiuru, K.V. (2013), “SEO-copywriting as a technology for creating texts for sports clubs' websites”, Vestnyk Cheliabynskoho hosudarstvennoho universyteta [Bulletin of the Chelyabinsk State University], no. 35 (326), рр. 64–69.

3. Zulkifly, H. Z., Firdaus, N. (2014), “Persuasion and the Online Consumers: Investigating Copywriting Strategies in Native Advertisements”, International Journal of Social Science and Humanity, vol. 4, no. 6, pp. 430–434. DOI: 10.7763/IJSSH.2014.V4.393.

4. Kostenko, E.V. (2012), “Copyrights in the network media-a new kind of journalistic texts?”, Vestnik Mariyskogo gosudarstvennogo universiteta [Bulletin of Мari State University], no. 10, available at: https://cyberleninka.ru/ article/n/kopirayty-v-setevyh-smi-novyy-vid-zhurnalistskih-tekstov (accessed 09 September 2018).

5. Kostenko, E. V. (2014), “Copywriting and re-branding in network media new types of journalism?”, Izvestiya Saratovskogo universiteta. Novyye serii. Seriya Filologiya. Zhurnalistika [News of Saratov University, New series. Series Philology. Journalism], no. 1, рр.110–113.

6. Baltes, L. P. (2015), “Contentmarketing–the fundamentaltool of digital marketing”, Bulletin of the Transilvania University of Braşov Series V: Economic Sciences, vol. 8 (57), no. 2, pp. 111–118, available at: http://webbut.unitbv.ro/BU2015/ Series%20V/BILETIN%20I/15_Patrutiu.pdf (accessed 09 September 2018).

7. Vereschagina,V. (2016), “About the relationship between the concept of «copywriting» in Russian and English languages”, Multimedia Journalism in Eurasia-2015:Mediation of Social and Cultural Space and Media Protection in the New Media Reality of the East and West. Eurasia is young–2015, Collection of materials and scientific articles of the IX International Scientific and Practical Conference. Kazan: Kazan (Privolzhsky) Federal University, pp. 305–311, available at: http://dspace.kpfu.ru/xmlui/bitstream/ handle/net/109257/muiltijur2015_305_311.pdf (accessed 09 September 2018).

8. Hernández, E. (2017), “The Art of Copywriting” in Leading Creative Teams. Apress, Berkeley, CA, pp. 129–139. DOI: 10.1007/978-1-4842-2056-6_9.

9. Ustinov,V.V.(2017),“SMM-copywriting in journalistic activity”, Mediastreda [Mediaenvironment], no.12, рр. 276–281.

10. Ustinov, V. V. (2017), “Actual tendencies of development of SMM-copywriting in the media”, Znak: problemnoye pole mediaobrazovaniya [Sign: the problem field of mediaeducation], no. 4 (26), available at: https://cyberleninka.ru/article/ n/aktualnye-tendentsii-razvitiya-smm-kopiraytinga-v-smi (accessed 09 September 2018).

11. Ivanova, K. O. (2005), Copywriting: the secrets of advertising and PR-texts, Piter, St. Petersburg, available at: https://fanread.ru/book/8926370 (accessed 19 January 2019).

12. Lashchuk, O. R. (2013), “Specificity of borrowing information when creating news rewriting Internet messages (on the example of materials of agencies lenta.ru and newsru. com in 2000–2012)”, Nauchnyye vedomosti BelGU. Seriya: Gumanitarnyye nauki [Scientific bulletin of Belgorod State University. Humanities Sciences], no. 27 (170), рр. 134–141.

13. Lashchuk, O. R. (2013), “Rewriting news Internet-based communications: the method of forming the composition (on the example of the materials of the agencies lenta.ru and newsru.com in 2000–2012)”, MIRS, no. 4, рр. 47–53.

14. Lashchuk, O. R. (2013), “Features of the secondary editing of news rewriter messages of the agency «Newsru.com»”, Politicheskaya lingvistika [Political Linguistics], no. 4, available at: https://cyberleninka.ru/article/n/ osobennosti-vtorichnogo-redaktirovaniya-novostnyh-rerayterskih-soobscheniy-agentstva-newsru-com (accessed 09 September 2018).

15. Lashchuk, O. R. (2013), “Factual mistakes in rewrite news messages (on an example of materials of agencies newsru.com and lenta.ru)”, Vestnik KGU [Vestnik of Kostroma State University], no. 6, available at: https://cyberleninka.ru/article/n/ faktologicheskie-oshibki-v-rerayterskih-novostnyh-soobscheniyah-na-primere-materialov-agentstv-newsru-com-i-lenta-ru (accessed 09 September 2018).

16. Belkova, E. G. (2013), “Rewriting: a legal assessment”, Problemy sovremennogo rossiyskogo zakonodatelstva [Problems of modern Russian legislation], pp. 142–145, available at: https://irk.rpa-mu.ru/Media/irk/Научные%20издания%20 института/НИИ/2013.pdf#page=142 (accessed 09 September 2018).

17. Mironova, D. A. (2014), “"Rewriting" as a tactic for translating media on line headlines on line format”, in: Word, utterance, text in cognitive, pragmatic and cultural aspects, Encyclopedia, Chelyabinsk, pp. 44–48, available at: http://linguist-csu.narod.ru/sbornik_materialov.rar (accessed 09 September 2018).

18. Tyukova, D. N. (2014), “To consider rewriting as «The End of Journalism»: the opinions of researchers”, Vestnik RGGU. Seriya : Istoriya. Filologiya. Kulturologiya. Vostokovedenie [RSUH/RGGU Bulletin. Series: History. Philology. Cultural Studies. Oriental Studies], no. 12 (134), available at: https://cyberleninka.ru/ article/n/schitat-li-rerayting-kontsom-zhurnalistiki-mneniya-issledovateley-1 (accessed 09 September 2018).

19. Anokhina,V. S. (2014), “Rewriting as a communication activity”, Language personality. Speech Genres. Text in: Materials of the All-Russian Youth Conference, Taganrog State Pedagogical Institute named after A. P. Chekhov, p. 5–8.

20. Azimi, J., Alam, A., and Zhang, К. (2015), “Ads Keyword Rewriting Using Search Engine Results”, Proceed in gs of the24th International Conference on World Wide Web (WWW '15 Companion), ACM, New York, NY, USA, pp. 3–4. DOI: 10.1145/2740908.2742739/.

21. Oskina, O. (2014), “Reviewing as a new tool for creating a work. Protection of author's rights in rewriting” in: Intellectual property. Copyright and related rights, «Publishing house» INTELLECTUAL PRESS», Moscow, pp. 43–48.

22. Ogirko, O. I., Pilot, O. Yu., and Romanyuk, O. P. (2016), “Information technologies of rewriting in web-polygraphy”, Fiziko-matematicheskiy vestnik [Physical-mathematical journal], available at: https://fmat.io.ua/s2302322/informaciyni_ tehnologie_reraytinga_u_veb-_poligrafie (accessed 09 September 2018).

23. Povalyaeva, E. D., and Kuzovleva, O. V. (2016), “Creating content of the Internet resource from the perspective of increasing its popularity in the search engines”, available at : https://cyberleninka.ru/article/n/sozdanie-kontenta-internet-resursa-s-pozitsii-povysheniya-ego-populyarnosti-v-poiskovyh-sistemah (accessed 09 September 2018).

24. Fernández, M., Kirchner, H., Pinaud, B., and Vallet, J. (2016), “Labelled Graph Rewriting Meets Social Networks”, in: Lucanu D.(eds) Rewriting Logic and Its Applications, WRLA, Lecture Notes in Computer Science, vol. 9942, Springer Cham, pp. 1–25. DOI: 10.1007/978-3-319-44802-2_1.

25. Nikulina, M. S., Zakharova, M.V. (2017), “Author's site content. Copywriting and rewriting. Photobanks. Content licensing”, in: Modern philology: materials of the V Intern. scientific conf. Samara: LLC ASGARD Publishing House, рр. 90–93. available at: https://moluch.ru/conf/phil/archive/234/ 12012 (accessed 09 September 2018).

26. Lerner, A., Kohno, T., and Roesner, F. (2017), “Rewriting History: Changing the Archived Web from the Present”, Proceedings of the 2017 ACM SIGSAC Conference on Computer and Communications Security (CCS '17), ACM, New York, pp. 1741–1755. DOI: 10.1145/3133956.3134042.

27. Blynova N., Kyrylova O. (2018), “Copywriting as an activity of online content creation”, Communications and Communicative Technologies, іssue 18, рр. 13–21. DOI: 10.15421/291802.
Опубліковано
2019-05-05
Як цитувати цю статтю:
Blynova, N. (2019). Латентне семантичне індексування (LSI) та його вплив на копірайтинг. Communications and Communicative Technologies, (19), 4-12. https://doi.org/https://doi.org/10.15421/291901