«The New York Times»: досвід становлення редакційної формули у ХІХ ст.


Ключові слова: «The New York Times», Адольф Окс, Генрі Реймонд, біографія, якісна преса, стратегії розвитку

Анотація

Для визначення поточних тенденцій самвидаву передбачено жанрово-тематичний аналіз журналу «Пороги». Типологічні особливості, проблематика, жанри розглядалися в процесі аналізу.Українська нелегальна преса, яка не мала чіткої періодичності та механізму розповсюдження, повідомляла про порушення прав людини на території Радянського Союзу, створення національно-визвольного руху та руху за захист громадських прав, а також, зокрема, про репресії творчої та академічної інтелігенції. Варто згадати, що серед самвидавної преси журнал «Пороги» мав тираж та розповсюджувався в 1988–1990 рр.На сьогодні світовий газетний ринок перебуває у стані глибокої кризи, ознаками чого є скорочення накладів, звуження регіонів поширення газет, скорочення ринку рекламодавців. У той самий час якісні суспільно-політичні видання на кшталт «The New York Times» залишаються фінансово успішними і надзвичайно впливовими. Визначення факторів, які дозволяють виданням якісної преси ефективно діяти в умовах скорочення ринку, є важливим завданням як теоретиків, так і практичних діячів медійного простору. Це дослідження має на меті вивчення поданих факторів на прикладі «The New York Times» як найбільш впливового видання США. Проблема розглядається за допомогою вивчення ґенези видання і дослідження впливу власника газети і редактора Адольфа Окса на формування факторів, що і сьогодні сприяють успішній діяльності газети. За допомогою біографічного та ідеографічного підходів визначаються засади, за якими Адольф Окс реформував газету у XIX столітті. Результати дослідження показують, що Окс застосував до видання бізнес-орієнтований підхід: залучив для якісної газети методи оптимізації масових видань (зниження роздрібної ціни, збільшення рекламної площі та розміру рекламних оголошень, оптимізацію системи доставки тощо), однак орієнтувався на «високочолих інтелектуалів» як основну аудиторію. Окс довів, що при застосуванні правильної інформаційної та економічної політики газета матиме успіх на інформаційному ринку, оскільки американське суспільство потребувало і потребує якісної журналістики. Розуміння стратегії розвитку одного з провідних газетних видань, яке залишається успішним у сучасних умовах трансформації інформаційного простору, є корисним не лише для вибудовування конкурентної практики, а й для модернізації локальних національних сегментів газетної індустрії. Результати цього дослідження можуть бути використані для корегування бізнес-стратегій існуючих ЗМІ, а також для порівняння визначених у дослідженні засад із фундаментальними засадами, за якими функціонують інші якісні видання.

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

##submission.authorBiographies##

Місце роботи автора
кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри масової та міжнародної комунікації
Місце роботи автора
кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри видавничої справи та міжкультурної комунікації

Посилання

1. Newspapers Fact Sheet (2018), Pew Research Center. Journalism & Media, available at: http://www.journalism.org /fact-sheet/newspapers%20 (accessed 16 January 2019).

2. Kyrylova, O.V. (2004), The conception of personal journalism in the USA press (history of formation and modern aspect of the problem), PhD Dis.: 10.01.08. 225 p.

3. Brown, F. (1951), Raymond of the Times, Norton, New York.

4. Wingate, C. (1875), Views and interviews on journalism, F. B. Patterson, New York 365 р.

5. Kondratenko, V.M. (1986), Under the mask of objectivity: ˮThe New York Timesˮ: American information-propaganda machine, Moscow.

6. Kyrylova, O.V. (2016), ˮCross-media character of ˮThe New York Timesˮ activity: genesis and modern stateˮ, Visnyk Dnipropetrovskogo universiteta [Bulletin of Dnipropetrovsk University, Series Social Communication], issue 16, no. 12, pp. 87–93, available at: https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/ view/82 (accessed 16 January 2019).

7. Beglov, S.I. (1972), Word monopoly, Moscow. 454 p.

8. George, L., Waldfogel, J. (2006), ˮThe New York Times and the Market for Local Newspapersˮ, American Economic Review, vol. 96, no. 1, pp. 435–447. DOI: 10.1257/000282806776157551.

9. Boczkowski, P. (2004) ˮThe Processes of Adopting Multimedia and Interactivity in Three Online Newsroomsˮ, Journal of Communication, vol. 54, no. 2, pp. 197–213. DOI: 10.1111/j.1460-2466.2004.tb02624.x.

10. Usher, N. (2014), Making News at The New York Times. University of Michigan Press. DOI: 10.3998/nmw.12848274.0001.001.

11. Golan, G. (2006), ˮInter-media Agenda Setting And Global News Coverage: Assessing the influence of the New York Times on three network television evening news programsˮ, Journalism Studies, vol. 7, no. 2, рp. 323–333. DOI: 10.1080/14616700500533643ю

12. Denham, B. (2018), "Coverage of the Russian Doping Scandal in the New York Times: Intramedia and Intermedia Attribute Agenda-Setting Effectsˮ, Communication & Sport. DOI: 10.1177/2167479518765188.
Опубліковано
2019-05-05
Як цитувати цю статтю:
Pavlenko, V., & Nazarenko, O. (2019). «The New York Times»: досвід становлення редакційної формули у ХІХ ст. Communications and Communicative Technologies, (19), 56-61. https://doi.org/https://doi.org/10.15421/291908