Іміджевий копірайтинг: жанри і способи створення іміджевих текстів


  • N. Blynova Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара http://orcid.org/0000-0003-0880-8453
  • N. Polishko Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара http://orcid.org/0000-0002-6254-5511
  • A. Mykhailova Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара http://orcid.org/0000-0003-2210-2158
Ключові слова: іміджевий копірайтинг; іміджева кампанія; комерційний ефект; сторителінг; жанри іміджевого копірайтингу; техніки сторителінгу

Анотація

Розглянуто специфіку іміджевого копірайтингу, особливості сторителінгу як питомого методу написання іміджевих матеріалів. Цей різновид копірайтингу передбачає створення текстів, які формують та закріпляють образ бренду, людини, послуги у свідомості споживача. Історично на наших теренах іміджеві тексти спочатку поширювались через традиційні та електронні медіа, а з розвитком мережевої комунікації почали активно функціонувати в Інтернеті, довівши свою надзвичайну ефективність саме при зверненні до мережевої аудиторії. Текст не акцентує лише позитивних сторін установи, товару чи послуги, не закликає щось купити чи замовити. Це є його ключовою відмінністю від матеріалів копірайтингу прямого відгуку (Direct-Response). Іміджевий копірайтинг має низку спільних рис із такими журналістськими жанрами, як: огляд, прес-реліз, інтерв’ю, біографія, запрошення, експертна думка, заява для медіа. У веб-просторі найбільш наочними прикладами реалізації іміджевого копірайтингу є наявна на багатьох сайтах компаній рубрика «Про нас» та обов’язкова для будь-якого ресурсу «Головна» сторінка.На сьогодні найбільш комерційно вигідним способом написання іміджевих текстів вважається сторителінг. Уперше до нього вдались на початку 2010-х рр. у New York Times. Встановити зв’язок зі споживачем та ринком якнайкраще вдається, просто і ненав’язливо розповівши про себе, компанію, продукт. Професійно створена історія викликає не лише зацікавленість, але й співпереживання, читач починає погоджуватися з автором. Ненав’язливе подання інформації веде до мети, яку поставили маркетологи – людина самостійно вирішує, як їй ставитись до матеріалу. На сьогодні вже розроблені й активно функціонують особливі техніки сторителінгу, які допомагають копірайтерам створити якісний іміджевий текст.Такі матеріали підвищують довіру цільової аудиторії до об’єкта іміджевої кампанії, мають тривалий ефект, дають чудові комерційні результати.

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

##submission.authorBiographies##

Місце роботи автора
Кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри видавничої справи та міжкультурної комунікації
Місце роботи автора
Кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри видавничої справи та міжкультурної комунікації
Місце роботи автора
Kандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри видавничої справи та міжкультурної комунікації

Посилання

1. Blynova N., & Kyrylova O. (2018) “Copywriting as an activity of online content creation”, Communications and Communicative Technologies, 18, рр.13–21. doi: 10.15421/291802.

2. Blynova, N. (2019) “Latent Semantic Indexing (LSI) and its Impact on Copywriting”, Communications and Communicatve Technologies, 19, рр. 4–13. doi: 10.15421/291901.

3. Blynova, N. (2019) “Copywriting as a Text-Making Industry: Its Specificity in Ukraine” in: The 9th International conference – Science and society (February 1, 2019), рр. 343–352. Canada, Hamilton: Accent Graphics Communications & Publishing.

4. Blynova, N., & Mykhailova, A., (2019) “Text categories of copywriting”, іn: The 9th International conference (Dnipro, Oles Honchar Dnipro National University, 12–13 April 2019), рp.19–22. Dnipro: Lyra.

5. Zulkifly, H. Z., & Firdaus, N. (2014) “Persuasion and the Online Consumers: Investigating Copywriting Strategies in Native Advertisements”, International Journal of Social Science and Humanity, 4(6), рр. 430–434. doi: 10.7763/ IJSSH.2014.V4.393.

6. Azimi, J., Alam, A., & Zhang, К. (2015) “Ads Keyword Rewriting Using Search Engine Results”, Proceedings of the 24th International Conference on World Wide Web (WWW ‘15 Companion), рр. 3–4., New York: ACM. doi: 10.1145/2740908.2742739.

7. Fernández, M., Kirchner, H., Pinaud, B., & Vallet, J. (2016) “Labelled Graph Rewriting Meets Social Networks”, in: Lucanu D. (eds.) Rewriting Logic and Its Applications. Lecture Notes in Computer Science, v. 9942, рр. 1–25. Cham: Springer. doi: 10.1007/978-3-319-44802-2_1.

8. Lerner, A., Kohno, T., & Roesner, F. (2017) “Rewriting History: Changing the Archived Web from the Present”, in: Proceedings of the 2017 ACM SIGSAC Conference on Computer and Communications Security (CCS ‘17), рр. 1741–1755. New York: ACM. doI: 10.1145/3133956.3134042.

9. LiMing, Z. (2018) “The Innovation and Practice of the Course of Copywriting in Advertising”, in: Proceedings of the 8th International Conference on Education, Management, Information and Management Society (EMIM 2018), рр. 673–676. doi: 10.2991/emim-18.2018.135.

10. “Ads and PSAs: Copywriting for Visual Media” (2010), in: Writing for Visual Media. 3rd ed, рр. 79–103. doi: 10.1016/B978-0-240-81235-9.00005-5.

11. “Copywriting for Online Versus Offline” (2005), in: Content is King Writing and Editing Online Emarketing Essentials, рр. 1–19. doi:10.1016/B978-0-7506-6317-5.50005-8.

12. Muhammad, H. et al. (2015) “Attributes for Image Content that Attract Consumers’ Attention to Advertisements”, Procedia – Social and Behavioral Sciences, 3, рр. 309–314. doi: 10.1016/j.sbspro.2015.06.349.

13. “Executing on content strategy through copywriting, creation, and curation”, in: M. Bloomstein. Content Strategy at Work. 2012. P. 79–93. doi: 10.1016/B978-0-12-391922-9.00005-1.

14. Burns, N. (2012) Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content. New York/London: Continuum International Publishing Company.

15. Nazajkin, A. (2017) Copywriting: The 21st Century. How to create modern texts. Tutorial. Moskow: KDU, University book.

16. Ivanova, K. (2007) Copywriting: the secrets of writing advertising and PR texts. St. Petersburg: Piter.

17. Ilyakhov, M. & Sarycheva, L. (2017) Write, shorten. How to create strong text. Moskow: Pholio.

18. Kaplunov, D. (2018) Neurocopywriting. Kyiv: Fabula.

19. Shust, A. (2018) Text that sells a product, service, or brand. Moskow: АСТ.

20. Vereskun, A. (2016) Business proposal: create a sales text. Moskow: Phoenix.

21. Khodov, А. (2014) Commercial offer. Secret chips. St. Petersburg: Piter.

22. Kuznetsov, P. (2013) Copywriting & Speechwriting. Effective advertising and PR technologies. Moskow: Dashkov &Co.

23. Simmons, A. (2012) Storytelling. How to use the power of stories. Moskow: MIF.

24. Smyth, P. (2016) Master of stories. Engage, persuade, inspire. Moskow: MIF.

25. Hutchens, D. (2016) 9 storytelling technical. Moskow: Popurrі.

26. Henkin, M. (2016) The golden key of infostorytelling. Moskow: Animedia Company.

27. Krutko, S. (2018) “Storytelling: how interesting it is to tell stories”. Available at: https://netology.ru/blog/storytelling-interesnie-istorii (Accessed 04 December 2019).

28. Kostenko, S. (2018) “Storytelling: rules, techniques, examples and useful books”. Available at: https://rezart.agency/ blog/storytelling-how-to-guide (Accessed 04 December 2019)
Опубліковано
2020-02-20
Як цитувати цю статтю:
Blynova, N., Polishko, N., & Mykhailova, A. (2020). Іміджевий копірайтинг: жанри і способи створення іміджевих текстів. Communications and Communicative Technologies, (20), 100-106. https://doi.org/https://doi.org/10.15421/292015
Розділ
Дискусії, відгуки, рецензії