Основні атрибути та драйвери бренда університету


  • А. Bakhmetieva Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара https://orcid.org/0000-0002-2361-1483
Ключові слова: бренд, репутація, нематеріальні активи, атрибути бренда, драйвери бренда

Анотація

Запропоновано аналіз сучасних світових і вітчизняних стратегій брендинга університетів, вивчено атрибутивні складові та драйвери бренда університету, актуальні для цільових аудиторій академічних установ. Розглянуто тенденцію зростання вартості капіталу бренда у загальній вартості основних активів підприємств. Досліджено західну практику побудови сильних університетських брендів із використанням принципів когнітивної психології та імпліцитних комунікацій, яку екстрапольовано на вітчизняні університетські бренди, зокрема на бренд Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара.

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

Біографія автора

Місце роботи автора
кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент

Посилання

1. Аакер Д. Создание сильных брендов. Москва: Изд. дом Гребенникова, 2003. 430 с.



2. Келлер К. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом. Москва: Изд. дом «Вильямс», 2005. 704 с.



3. Шарков Ф. И. Интегрированные бренд-коммуникации. Москва: РИП-Холдинг, 2004. 244 с.



4. Copping D. A university’s brand is of real commercial value. URL: https://www.timeshighereducation.com/world-university-rankings/2013/reputation-ranking/analysis/auniversitys-brand.



5. Herr P. Higher Education Institutional Brand Value in Transition: Measurement and Management Issues. URL: https://net.educause.edu/ir/ library/ pdf/ffp0104s.pdf.



6. Neumark V. What’s in a name? The value of a good university brand. URL: https://www.theguardian.com/higher-education-network/blog/ 2012/apr/03/branding-universities.



7. Pearman I. Universities are brands whether they like it or not. URL: https://www.timeshighereducation.com/world-university-rankings/2013/ reputation-ranking/analysis/universities-are-brands.



8. Strauss К. The World’s Most Reputable Universities 2016. URL: http://www.forbes.com/sites/karstenstrauss/2016/05/04/the-worlds-most-reputable-universities-2016/#6912bf646510.
Опубліковано
2016-12-01
Як цитувати цю статтю:
BakhmetievaА. (2016). Основні атрибути та драйвери бренда університету. Communications and Communicative Technologies, 24(12), 3-8. Retrieved із https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/view/63