Застосування гейміфікації для вирішення рекламних та PR-завдань


  • А. Bezchotnikova Маріупольський державний університет
Ключові слова: гра, гейміфікація, серйозні ігри, окталайзис, симуляція, ігрові механіки, PR-завдання

Анотація

Розглянуто застосування гейміфікації та серйозних ігор на практиці транснаціональних корпорацій. Доведено приналежність «серйозних ігор» до гейміфікації.Виявлено, що сюжет та «світлі механіки» найбільш притаманні «серйозним іграм»,що використовуються для вирішення піар-завдань. У той час як рекламна гейміфі-кація більше спирається на «темні механіки». Також було зазначено, що гейміфіка-ція найчастіше використовується для привернення уваги до конкретного товару, ане бренда в цілому.Ключові слова: гр

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

Біографія автора

Місце роботи автора
аспірант

Посилання

1. Британський Центр досліджень раку про застосування гри у дослідженнях. URL:https://www.youtube.com/watch?v=CeEDAchrc1U.



2. Вербах К., Хантер Д. Вовлекай и властвуй. Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2015. 206 с.



3. Гайдуков А., Алчебаев М. Геймификация или мистификация // Мир Транспорта. 2014. URL: http://curzd.ru:8090/Library/getFile?id=38868.



4. Гра для Holmenkollen. URL: http://www.visitnorway.com/holmenkollen.



5. Проект “Pain Squad”. URL: http://www.sickkids.ca/Research/I-UCH/Pain-Squad-App/index.html.



6. Abt C. Serious Games // Viking. – 1970. URL:http://auditsforidiots2.com/pdf/seriousgame.pdf.



7. Zichermann G. Game Mechanics in Web and Mobile Apps. California: O’Reilly Media, 2011. 182 с. (1).
Опубліковано
2016-12-01
Як цитувати цю статтю:
BezchotnikovaА. (2016). Застосування гейміфікації для вирішення рекламних та PR-завдань. Communications and Communicative Technologies, 24(12), 8-18. Retrieved із https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/view/65