І-бренд:проблематика інформаційно-комунікаційних інтеракцій


  • R. Veshel Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Ключові слова: І-бренд, Капітал бренд, Бренд-ком’юніті, eWOM, UGC

Анотація

Проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття «і-бренд», з’ясовано як інтерактивні компоненти сучасних технологій не лише якісно змінюють сформовані уявлення і стереотипи, а й впливають на форми поведінки й моделі взаємовідносин різноманітних соціальних інституцій, які завдяки активному й диверсифікованому залученню таких форм інтернет-комунікацій як вебсайти, блоги, мікроблоги та соціальні мережі можуть взаємодіяти з різними цільовими групами. Тому саме ефективне управління системою комунікацій бренда у режимі реального часу, пошук гнучких та мобільних інструментів його промоції стає сьогодні найважливішимзавданням для багатьох українських компаній.

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

Біографія автора

Місце роботи автора
Аспірант

Посилання

1. Комунікації. URL: http://allegri.org.ua/management/760.



2. Природа й структура комунікативного процесу. URL: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&articl.



3. Смолянюк О. В. Маркетингові комунікації в Інтернеті. URL: https://kneu.edu.ua/userfiles/d-26.006.03/2015/Smolyanyuk_dis.pdf.



4. Berthon P. R., L. Pitt and C. Campbell. Ad Lib: When Customers Create the Ad. //California Management Review 50. 2008. No. 4: 6–31.



5. Brown J., Broderick A. J. and Lee N. 2007. Word of Mouth Communication Within Online Communities: Conceptualizing the Online Social Network. Journal of Interactive Marketing 21. No. 3 (January): 2–20.



6. Cheong H.J. and M.A. Morrison. Consumers’ Reliance on Product Information and Recommendations Found in UGC // Journal of Interactive Advertising 8. 2008. No. 2: 38–49.



7. Cleland R. Building brands on the Internet. URL: https://ru.scribd.com/doc/315349615/Building-Successful-Brands-on-the-Internet.



8. Coyle James R. and E. Thorson. The Effects of Progressive Levels of Interactivity and Vividness in Web Marketing Sites. URL: https://journalism.wisc.edu/~dshah/blog-club/site/coyle.pdf.



9. Geoffrey J. Simmons. «“i-Branding”: developing the internet as a branding tool»//Marketing Intelligence & Planning. 2007. Vol. 25 Iss: 6, Р. 544–562.



10. Hoffman D. L. & Novak T. P. Marketing in hypermedia computer-mediated environments: Conceptual foundations. Journal of Marketing. 60(3). 1996. Р. 50–68.



11. Kaplan A. M. and M. Haenlein. Users of the World, Unite! The Challenges and Opportunities of Social Media // Business Horizons. 2010. No. 1 (January): 59–68.



12. Kearney А. Т. Creating a high-impact digital customer experience. URL: http://www.labeee.ufsc.br/~luis/egcec/artigos/atk-digital%20customer.pdf.



13. Kozinets R. V. de Valck K. Wojnicki A. C. Wilner S. Networked Narratives: Understanding Word-of-Mouth Marketing in Online Communities. Journal of Marketing: March. 2010. Vol. 74. No. 2. Р. 71–89.



14. Li C. and Bernoff J. Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Technologies. Boston M.A.: Harvard Business Review Press. URL: https://www.amazon.com/Groundswell-Expanded-Revised-Transformed-Technologies/dp/1422161986.



15. Marcolin B., Coviello N. and Milley R. “Assessing web-enabled interactivity: an audit tool”// Journal of Organisational and End User Computing, 2005. Vol. 17. No. 4. P. 232.



16. Muntinga D., Moorman M. Introducing COBRAs // International Journal of Advertising. 30(1). 2011.



17. OECD. Participative Web and User-Created Content: Web 2.0 Wikis and Social Networking. Paris: Organisation for Economic Co-operation and Development. URL: http://dl.acm.org/citation.cfm?id=1554640



18. Reichheld F. F. and Schefter P. “E-Loyalty”// Harvard Business Review. 2000. Vol.78. No. 4. P.105–113.



19. Rowley Jennifer. Online branding//Online Information Review. 2004. Vol. 28. Iss: 2. P. 131–138.



20. Schivinski B., Dabrowski D. The effect of social media communication on consumer perceptions of brands. URL: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/13527266.2013.871323.



21. Shu-Chuan Chu, Kim Y. Determinants of consumer engagement in electronic word‑of‑mouth (eWOM) in social networking sites // International Journal of Advertising. 2011. 30 (1). P. 47–75.



22. Smith A. N., Fischer E. and Yongjian C. How Does Brand-Related User-Generated Content Differ Across YouTube, Facebook, and Twitter? // Journal of Interactive Marketing 26. 2012. No. 2 (May): 102–113.



23. Yang T., Kim A., Dan J., Dhalwani V. V., Tri K. The 8C Framework as a Reference Model for Collaborative Value Webs in the Context of Web 2.0. URL: https://www.computer.org/csdl/proceedings/hicss/2008/3075/00/30750319.pdf.
Опубліковано
2016-12-01
Як цитувати цю статтю:
Veshel, R. (2016). І-бренд:проблематика інформаційно-комунікаційних інтеракцій. Communications and Communicative Technologies, 24(12), 37-44. Retrieved із https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/view/69