Сайт видавництва як чинник промоції книги


  • N. Ivanova Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Ключові слова: сайт видавництва, архітектонічна організація, контент, просування книжкової продукції

Анотація

Проаналізовані веб-ресурси видавництв «Фоліо» та «Видавництво Старого Лева» відрізняються багатофункціональністю. Вдала архітектонічна організація та раціонально підібраний контент підпорядковані меті просування книжкової продукції, популяризації вітчизняної книговидавничої справи. Поєднання різноманітних функціональних аспектів у межах одного ресурсу сприяє тому, що видавництва відомі в усій країні та за її межами, а функціонування інтернет-магазину безпосередньо на сайті допомагаєзбільшити обсяги продажів.

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

Біографія автора

Місце роботи автора
Кандидат філологічних наук, доцент 

Посилання

1. Дзига Н., Суваріна А., Цимбал В. Практика просунення та PR-у книги // Книжковий огляд. 2004. № 5. С. 22–32.



2. Каменська М. Теорія просунення та PR-у книги // Книжковий огляд. 2004. № 4. С. 22–32.



3. Ключковська Г. Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ:дис. канд. філол. наук / Укр. Академія друкарства. Львів, 2000. 208 с.



4. Кокотюха А. Український книжковий PR: теорія та практика // Книжковий Клуб+. 2004. № 6. С. 44–45.



5. Копистинська І. М., Гринівський Т. С. Засоби промоції книжкових видань: досвід незалежної України. URL: http://nz.uad.lviv.ua/static/media/1-50/31.pdf.



6. Офіційний сайт «Видавництва Старого Лева». URL: http://starylev.com.ua., Офіційний сайт видавництва «Фоліо». URL: http://www.folio.com.ua.



7. Скочинець О. Роль електронних медіа у здійсненні акцій книжкової промоції. URL: http://journ.lnu.edu.ua/vypusk7/n9/tele-and_radio_journalism-9-39.pdf.
Опубліковано
2016-12-01
Як цитувати цю статтю:
Ivanova, N. (2016). Сайт видавництва як чинник промоції книги. Communications and Communicative Technologies, 24(12), 70-76. Retrieved із https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/view/74