Вплив сучасних тенденцій розвитку газетного ринку Німеччини на процес гетеростереотипізації України в якісних німецьких виданнях


  • Y. Garkavenko Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара https://orcid.org/0000-0003-1257-9868
Ключові слова: гетеростереотип; друковані ЗМІ; загальнонаціональна преса; концентрація ЗМІ; регіональна преса; стереотип

Анотація

Запропоновано аналіз ключових сучасних тенденцій функціонування ринку друкованої преси Німеч-чини, зокрема надрегіональних газет, з метою виявлення їх впливу на процес гетеростереотипізації Ук-раїни та вживання заходів з антикризового управління в рамках формування внутрішнього та зовніш-нього іміджу країни. Також розглянуто найбільш поширені стереотипні форми, які формують уявлення європейської спільноти про Україну.

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

Біографія автора

Місце роботи автора
аспірант 

Посилання

1. Vartanova, E.L. (2003), Mediaeconomics of Foregn Countries, Aspekt Press, Moscow, 335 p.

2. Voronenkova, G.F. (1999), Five Century Long Way: from the Handwritten Sheet to the Information Society: National Originality of the German Mass Media: [Historical Background, Features of Formation and Evolution, Typological Characteristics, Structure, State at the Run of the Millenium], Yazyki russkoy kultury, Moscow, 640 p.

3. Voronenkova, G.F. and Chesanov, A.A. (2001), Periodic Press of Germany, Izdatelstvo Sankt-Peterburgskogo universiteta, Sankt-Peterburgh, 215 p.

4. Voronenkova, G.F. (2005), “Mass Media of Germany”, available at: http://www.mediascope.ru/%D1%81%D0%BC%D0%B8-%D0%B3%D0% B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B8.

5. Voronenkova, G. F. (2007), “Newspaper and Magazine Groups in Germany: Conquest of Information Space”, available at: http://www.mediascope.ru/газетно-журнальные-группы-германии-завоевание-информационного-пространства.

6. Voronenkova, G.F. and Voronenkov, M. Yu. (2008), Electronic Mass Media of Germany: Past and Present, Izdatelstvo fakulteta zhurnalistiki MGU, Moscow, 202 p.

7. Voronenkova, G. F. (2015), “Trend 2014: Intensification of Concentration in Printed Periodicals of Germany”, available at: http://www.mediascope.ru/1815.

8. Voronenkova, G.F. (2016), “Digital Inequality in the Paradigm of Scientific Discussions in Germany”, available at: http://www.mediascope.ru/2200.

9. Orehova, O.E. (2014), “Tendencies of the Development of the Newspaper Market of the FRG in the 21st century”, Vestnik Nizhnegorodskogo universiteta im. N. I. Lobachevskogo. Seriya Filologiya [Nizhny Novgorod University of N. I. Lobachevsky Bulletin. Philology Series], vol.1, no.2, pp. 364–367.

10. Horst, R. (2014), “Zeitungsmarkt 2014: Erneut Hoechstwert bei Pressekonzentration”, Media Perspektiven, no.5, pp. 254–270.

11. Butyrina, M.V. (2009), Stereotypes of mass consciousness: peculiarities of formation and functioning in the media environment, Slovo, Dnipropetrovsk, 368 p.

12. Varekh, N.V. (2013), Formation of ethno-cultural stereotypes in high-quality British press: structural, functional and meaningful features, PhD diss. (social. comm.), Oles Honchar Dnipropetrovs’k University, 220 p.

13. Vladymyrov, V.M. (2005), “Stereotypic structure and structure of stereotypes of mass consciousness”, Visnyk Kyjivsjkogho mizhnarodnogho universytetu. Serija Zhurnalistyka. Medialinghvistyka. Kinomystectvo [Kiev International University Bulletin. Journalism Medialinguistics Cinema Series], no. 4, pp. 6-17.

14. Blavacjkyj, S. (2007), “Tabloidization of the quality press in the UK”, Visnyk Ljvivsjkogho Universytetu. Serija Zhurnalistyka [Lviv University Bulletin. Journalism Series], vol. 30, pp. 91–102

15. Ukrainian Truth (2002), “To the International Press Freedom Day. German example for Ukraine”, available at: http://www.pravda.com.ua/news/2002/ 05/3/2988583.

16. Telekritika (2006), “Ideal newspaper for the region: the German experience”, available at: http://ua.telekritika.ua/articles/132/0/7970/institut_media_prava_sprobue_rozibratis_u_strukturi_vlasnosti_studii_1+1_.
Як цитувати цю статтю:
Garkavenko, Y. (1). Вплив сучасних тенденцій розвитку газетного ринку Німеччини на процес гетеростереотипізації України в якісних німецьких виданнях. Communications and Communicative Technologies, 25(12), 12-18. Retrieved із https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/view/97