Нові риси старого жанру


  • E. Huseva Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара https://orcid.org/0000-0002-7251-4612
Ключові слова: подорожній нарис, документалізм, інтермедіальність

Анотація

Простежено трансформацію подорожнього нарису, яка принципово не змінила його природу. У ньому, як і раніше, точно фіксуються особливості громадського устрою, природа, архітектура, побут, звичаї, вірування народів різних країн. І кожного разу в центрі оповіді виявляється її автор, який висловлює своє ставлення до того, що бачить. Однак умови функціонування цього внутрішньожанрового різновиду нарису змінилися, і тепер вже варто говорити про тревел-журналістику, головною метою якої є залучення і розвага публіки. Проте результат творчості залежить від автора, і якщо ступінь його професіоналізму дозволяє, він стає не тільки гідом, але також може висловити свою думку про побачене, вийти до широких узагальнень.

Статистика завантажень статті

Статистика завантажень ще не доступна

Біографія автора

Місце роботи автора
доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Дніпропетровського національного університету імені О. Гончара

Посилання

1. Gandlevsky, S. (2007), “Writer and mile-age”, Inostrannaya literature [Foreign Literature], no 12, pp. 271–272.



2. Maslova, N.M. (1997), Traveling notes as a publicistic form, Znaniye, Moscow, 115 p.



3. Soares, I. (2009), “South: Where Travel Meets Literary Journalism”, Literary Journalism, st. 1, no 1, pp. 17–30.



4. Ganapolsky, M. (2011), Yu. Chao, Italy! AST: Astrel, Moscow, 384 p.



5. Agalakova, J. (2011), Everything I know about Paris. AST: Astrel; Vladimir: VKT Moscow, 288 p.



6. Vail, P. (2010), A word in the way [comp.

E. Weil], Astrel: CORPUS, Moscow, 400 p.
Як цитувати цю статтю:
Huseva, E. (1). Нові риси старого жанру. Communications and Communicative Technologies, 25(12), 25-31. Retrieved із https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/view/99